Client Executive (Microsoft technologie)
Obchodní pozice
1 month ago
Rozvoj obchodu je ve skupině EMARK primárně o porozumění a řešení potřeb klienta prostřednictvím moderní BI technologie. Práce Client Executive vyžaduje zájem o řešení specifických potřeb v důležitých průmyslových odvětvích, vítaná je zkušenost v poradenství a detailní znalost příslušné oblasti (obchod, logistika, finance, účetnictví). Setkáte se s celým obchodním procesem od samotného vyhledávání příležitostí přes jejich řízení až po následnou péči o klienta (up-sell).
Pracovní pozice zahrnuje tyto činnosti:
- aktivní vyhledávaní obchodních prostřednictvím všech dostupných nástrojů,
- péče o portfolio přidělených klientů a vytváření partnerských obchodních vztahů,
- identifikace cílů a potřeb klientů, definování řešení s přidanou hodnotou pro klienta,
- uzavírání spolupráce s klientem, vyjednávání ohledně ceny a dalších smluvních podmínek s ohledem na stanovené cíle,
- aktivní udržování databáze CRM.
Odborné požadavky:
- zkušenosti s prodejem Microsoft technologiemi,
- technické znalosti a zkušenosti s prodejem softwaru v oblasti podnikových řešení,
- pracovní zkušenosti v oblasti prodeje nebo implementace moderních softwarových technologií (respektive aktivní práce s nimi) na pozicích manažer / sales / pre-sales / konzultant / projektový manažer, business analytik,
- znalost CRM systémů,
- vynikající komunikace, týmová spolupráce, manažerské schopnosti, schopnost řešit problémy,
- schopnost získat nové zákazníky, budovat a udržovat vztahy, plánovat a řídit prodejní aktivity,
- motivace, důvěryhodnost, samostatnost, flexibilita,
- anglický jazyk na pokročilé úrovni,
- schopnost rychle zvládnout nové IT nástroje.
Výhodou bude, pokud budete mít:
- zkušenosti s poradenstvím a detailní znalost určitého odvětví,
- znalosti z oblasti Business Intelligence, manažerských informačních systémů, business analýzy, procesní analýzy nebo controlingu.
Nabízíme:
- práci ve špičkových a moderních technologiích (Power BI, Qlik, Snowflake, Confluence, MS Azure) na zajímavých projektech,
- realizaci inovativních řešení, která fungují a mají přínos pro více než 300 zákazníků,
- přístup k nejmodernějším poznatkům a trendům v oblasti dat a datové analytiky,
- 25 dní dovolené bez ohledu na délku spolurpáce + 5 Emark days (sick-days),
- měsíční sabbatical po 5 odpracovaných letech,
- smlouva na dobu neurčitou formou HPP,
- orientace na dlouhodobou spolupráci a partnerský přístup,
- 2300 CZK/kvartál příspěvek na realaxaci, sportovní aktivity/multisport karta a duševní zdraví,
- příspěvek do 3. pilíře penzijního připojištění,
- mobilní telefon a PC i pro soukromé účely,
- možnost zdarma parkovat v budově,
- hlídání dětí v budově,
- káva čaj a ovoce na pobočce,
- zajímavé finanční ohodnocení a bonusový model založený na úspěchu.
Místo práce
- Umožňujeme práci na home-office s minimálním dojížděním do firmy, anebo kanceláře dostupné v Pardubicích a Praze (nebo v Bratislavě).
- Aktuálně je to spíše výjimkou, ale je možné cestování za klienty v rámci České republiky a v zahraničí.
Pracovní poměr:
- plný úvazek;
- práce na HPP nebo spolupráce na ŽL;
- při spolupráci s českým zaměstnancem/dodavatelem smlouva s českou entitou;
- nástup dohodou dle možností a potřeb na obou stranách.