decoration_left decoration_right
Mzda:

Rozvoj obchodu je ve skupině EMARK primárně o porozumění a řešení potřeb klienta prostřednictvím moderní BI technologie. Práce Client Executive vyžaduje zájem o řešení specifických potřeb v důležitých průmyslových odvětvích, vítaná je zkušenost v poradenství a detailní znalost příslušné oblasti (obchod, logistika, finance, účetnictví). Setkáte se s celým obchodním procesem od samotného vyhledávání příležitostí přes jejich řízení až po následnou péči o klienta (up-sell).

Pracovní pozice zahrnuje tyto činnosti:

  • aktivní vyhledávaní obchodních prostřednictvím všech dostupných nástrojů,
  • péče o portfolio přidělených klientů a vytváření partnerských obchodních vztahů,
  • identifikace cílů a potřeb klientů, definování řešení s přidanou hodnotou pro klienta,
  • uzavírání spolupráce s klientem, vyjednávání ohledně ceny a dalších smluvních podmínek s ohledem na stanovené cíle,
  • aktivní udržování databáze CRM.

Odborné požadavky:

  • zkušenosti s prodejem Microsoft technologiemi,
  • technické znalosti a zkušenosti s prodejem softwaru v oblasti podnikových řešení,
  • pracovní zkušenosti v oblasti prodeje nebo implementace moderních softwarových technologií (respektive aktivní práce s nimi) na pozicích manažer / sales / pre-sales / konzultant / projektový manažer, business analytik,
  • znalost CRM systémů,
  • vynikající komunikace, týmová spolupráce, manažerské schopnosti, schopnost řešit problémy,
  • schopnost získat nové zákazníky, budovat a udržovat vztahy, plánovat a řídit prodejní aktivity,
  • motivace, důvěryhodnost, samostatnost, flexibilita,
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni,
  • schopnost rychle zvládnout nové IT nástroje.

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • zkušenosti s poradenstvím a detailní znalost určitého odvětví,
  • znalosti z oblasti Business Intelligence, manažerských informačních systémů, business analýzy, procesní analýzy nebo controlingu.

Nabízíme:

  • práci ve špičkových a moderních technologiích (Power BI, Qlik, Snowflake, Confluence, MS Azure) na zajímavých projektech,
  • realizaci inovativních řešení, která fungují a mají přínos pro více než 300 zákazníků,
  • přístup k nejmodernějším poznatkům a trendům v oblasti dat a datové analytiky,
  • 25 dní dovolené bez ohledu na délku spolurpáce + 5 Emark days (sick-days),
  • měsíční sabbatical po 5 odpracovaných letech,
  • smlouva na dobu neurčitou formou HPP,
  • orientace na dlouhodobou spolupráci a partnerský přístup,
  • 2300 CZK/kvartál příspěvek na realaxaci, sportovní aktivity/multisport karta a duševní zdraví,
  • příspěvek do 3. pilíře penzijního připojištění,
  • mobilní telefon a PC i pro soukromé účely,
  • možnost zdarma parkovat v budově,
  • hlídání dětí v budově,
  • káva čaj a ovoce na pobočce,
  • zajímavé finanční ohodnocení a bonusový model založený na úspěchu.

Místo práce

  • Umožňujeme práci na home-office s minimálním dojížděním do firmy, anebo kanceláře dostupné v Pardubicích a Praze (nebo v Bratislavě).
  • Aktuálně je to spíše výjimkou, ale je možné cestování za klienty v rámci České republiky a v zahraničí.

Pracovní poměr:

  • plný úvazek;
  • práce na HPP nebo spolupráce na ŽL;
  • při spolupráci s českým zaměstnancem/dodavatelem smlouva s českou entitou;
  • nástup dohodou dle možností a potřeb na obou stranách.
Mzda:

Podobné pracovní pozice

Další podobné pozice, které by vás mohly zajímat