26. dubna 2024, Bratislava
3 minuty na prečtení

Lukáš Neduchal: Od práce přes inovace až po vášeň pro hudbu (rozhovor)

Article decoration left Article decoration right

Lukáš Neduchal a CEO Qliku, Mike Capone

Jedním z klíčových lidí v EMARKu je Lukáš Neduchal, náš Chief Advisory Officer. S rodilým „Brňákem“ jsme si povídali o jeho cestě do EMARKu a také nám prozradil, jak dokáže sladit své vášně – byznys a rodinu.

 

Lukáši, jaká je tvoje role v EMARKu?

Chief Advisory Officer, Partner. Jako člen vedení firmy se podílím na operativním chodu firmy a stanovení celkové strategie. Z provozního hlediska je to především vedení týmu, odpovědnost za klienty a poskytování konzultačních a poradenských služeb našim klientům.

 

Jak dlouho zde pracuješ a jaká byla tvoje cesta do firmy?

Letos v květnu to bude 7 let. Po dlouhém profesním působení v EY jsem se dohodl na spolupráci s Martinem Kostičem v Bratislavě, se kterým jsem se seznámil v rámci společného poradenského projektu. Od té doby spolupracuji s EMARKem a s rodinou žiji v Bratislavě.

 

Jak bys blíže popsal svou pracovní pozici?

Svůj pracovní čas dělím mezi neustálou kontrolu stavu projektů, přípravu nových obchodních příležitostí a práci s obchodními a licenčními partnery. K tomu patří také spousta administrativních činností spojených s chodem firmy a naší dceřiné společnosti v České republice.

Druhá část mé agendy zahrnuje práci s týmem, vymýšlení strategie a nových oblastí činnosti společnosti. To znamená také návrhy a aplikace nových řešení, na kterých budeme jako společnost pracovat. Celým tímto procesem se prolíná aspekt osobního kontaktu a týmové práce s naším obchodním a delivery týmem.

Lukáš Neduchal, Martin Kostič, Radovan Oreský

Lukáš, CEO EMARKu Martin Kostič a CDO Radovan Oreský

Jak vypadá tvůj běžný pracovní den?

Můj pracovní den obvykle začíná otevřením kalendáře, kontrolou denního plánu, tříděním nových e-mailů, přípravou na schůzky s klienty a řízením právě probíhajících projektů. Kladu důraz na to, aby všechny procesy probíhaly hladce, včetně administrativy a spolupráce s obchodními partnery. Poté pracuji na řešení obchodních a finančních problémů a výzev, které se během dne objeví. V rámci svého dne také buduji partnerský ekosystém v mém týmu.

Obvykle to znamená spoustu „Teams callů“ a osobních pracovních schůzek. Stejně důležitou součástí mého dne jsou konference a schůzky s obchodními partnery a klienty. K večeru je to pak příprava na další den. Každopádně je pro mě důležité přijít domů v rozumnou dobu, abych mohl ještě strávit kvalitní čas s partnerkou a naším synem.

 

Co nejraději děláš mimo práci?

Nejraději relaxuji u hudby. Amatérsky hraji na klavír, housle a kytaru. V mládí jsem hrál na housle v cimbálové kapele a láska k moravskému a slovenskému folkloru ve mně zůstala natrvalo zakořeněná. Občas se k němu s přáteli vracím, abych si zahrál jen tak pro radost. Ze sportů je to především tenis a lyžování.

 

Jaká je tvoje představa o ideální dovolené?

Trvala by alespoň dva měsíce bez přestávky, mobilu, počítače a kombinoval bych moře, hory a les.

Související články

Další podobné články, které by vás mohly zajímat